Hizmet Yeterlilik Belgesi Nedir? Nasıl Alınır?

Yayın: 23 Haziran 2018
Yazar: admi
Yorum: (0)
Hizmet yeterlilik belgesi
Hizmet Yeterlilik Belgesi, hizmeti veren firmanın hizmet verilen alanların veya hizmetin yeterliliğinin belirli standartlara uygun olup olmadığı tespit edilerek verilen belgedir . Yapılan analizler hizmet alanlarının durumunu , hizmet alanlarında kullanılan cihazların uygun olup olmadığı , hizmet alanlarında çalışan elemanların yeterliliğini inceleyerek gerçekleştirilir . Hizmet Yeterlilik Belgesi 3 yıl geçerli olup her yıl kontrolden geçirilip tekrar onaylanan bir belgedir . Hizmet yeterlilik belgesi aynı zamanda sizin çalışmakta olduğunuz teknik servisin Türk Standardları Enstitüsü'nün standartlarına uygun koşullarda hizmet verdiğini kanıtlayan bir belge niteliğindedir.
HİZMET YETERLİLİK BELGESİ NASIL ALINIR ?
Hizmet yeterlilik belgesi almak ve daha detaylı bir bilgiye ulaşmak için danışmanlık firmamızla iletişime geçebilirsiniz
SİMAY DANIŞMANLIK . Firmamız sizinle görüşür ve eksiklikleriniz tespit edilir . Eksiklikler giderildikten sonra hizmet yeterlilik belgesi için başvuru yapılır.
NEDEN HİZMET YETERLİLİK BELGESİ ALMALISINIZ ?
-Müşteri memnuniyeti artar
-Vermiş olduğunuz hizmetin kalitesi artar
-Hizmeti alan müşterinin haklarının korunması sağlanır
-Ürün veya hizmetle ilgili satış sonrası hizmetlerin düzenli olması sağlanır
-Firmanızın alt yapısının eksiksiz olduğu güvenceye alınır
-Ürün veya hizmet satışlarınızda artış beklenir
-Bazı sektörlerde hizmeti veren firma için ihale şartlarından biri sağlanmış olur
-Verilen hizmetler geriye dönük olarak takip edilebilir
Etiketler: Hizmet Yeterlilik Belgesi tse hyb hyb belgesi