Tasarımı Kaydet  Kapat

Blog / Makalelerimiz

Hizmet Yeterlilik Belgesi Nedir? Nasıl Alınır?

Hizmet Yeterlilik Belgesi Nedir? Nasıl Alınır?

Hizmet yeterlilik belgesi


Hizmet Yeterlilik Belgesi, hizmeti veren firmanın hizmet verilen alanların veya hizmetin yeterliliğinin belirli standartlara uygun olup olmadığı tespit edilerek verilen belgedir . Yapılan analizler hizmet alanlarının durumunu , hizmet alanlarında kullanılan cihazların uygun olup olmadığı , hizmet alanlarında çalışan elemanların yeterliliğini inceleyerek gerçekleştirilir . Hizmet Yeterlilik Belgesi 3 yıl geçerli olup her yıl kontrolden geçirilip tekrar onaylanan bir belgedir . Hizmet yeterlilik belgesi aynı zamanda sizin çalışmakta olduğunuz teknik servisin Türk Standardları Enstitüsü'nün standartlarına uygun koşullarda hizmet verdiğini kanıtlayan bir belge niteliğindedir.

HİZMET YETERLİLİK BELGESİ NASIL ALINIR ?

Hizmet yeterlilik belgesi almak ve daha detaylı bir bilgiye ulaşmak için danışmanlık firmamızla iletişime geçebilirsiniz SİMAY DANIŞMANLIK . Firmamız sizinle görüşür ve eksiklikleriniz tespit edilir . Eksiklikler giderildikten sonra hizmet yeterlilik belgesi için başvuru yapılır. 

NEDEN HİZMET YETERLİLİK BELGESİ ALMALISINIZ ?

-Müşteri memnuniyeti artar
-Vermiş olduğunuz hizmetin kalitesi artar
-Hizmeti alan müşterinin haklarının korunması sağlanır
-Ürün veya hizmetle ilgili satış sonrası hizmetlerin düzenli olması sağlanır
-Firmanızın alt yapısının eksiksiz olduğu güvenceye alınır
-Ürün veya hizmet satışlarınızda artış beklenir
-Bazı sektörlerde hizmeti veren firma için ihale şartlarından biri sağlanmış olur
-Verilen hizmetler geriye dönük olarak takip edilebilir
 

Etiketler: Hizmet Yeterlilik Belgesi tse hyb hyb belgesi 


Yeni Yorum Yaz
Oyla:

?